| | |
Forum Guru

Group: Forum Members Last Login: 30.03.2011 18:10:09 Posts: 54, Visits: 89 |
| Såpass? Vil ikke påstå at det er så kjedelig, men tvert imot kanskje lurt! Det står faktisk respekt av aldri å ha drukket alkohol spør du meg. Er ikke til å stikke under en stol at alkohol er mer eller mindre gift Men nå skal det også nevnes at det er en ganske gøy type gift i mange tilfeller!
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm." |
|
| | |
Forum Guru

Group: Forum Members Last Login: 26.03.2010 19:03:10 Posts: 66, Visits: 492 |
| Jeg drikker alkohol. Ikke mistforstå. Jeg har bare alltid drukket så små mengder at jeg aldri har blitt påvirket av det. Jeg drikker kun hjemme med familie eller i eget selvskap. Eneste unntaket er vis jeg har ei jente på besøk. Da kan kanskje vi ta oss et lite glass. Også tipper jeg du vet at feks et lite glass dram hver dag faktisk kan rense kroppen? Men nå er det snakk om et lite shot glass eller noe sånt da. Selv om jeg aldri har prøvd dram som jeg kommer på da Jeg har bare et veldig avslappende forhold til akohol og jeg har planer om å aldri bli påvirket av det. Men heller ikke ta totalt avstand fra det. |
|
| | |
Forum Guru

Group: Forum Members Last Login: 30.03.2011 18:10:09 Posts: 54, Visits: 89 |
| Du har da et veldig sunt forhold til alkohol da! Det er jo enda bedre enn totalt avhold 
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm." |
|
| | |
Forum Guru

| har foresten snakket med noen om nagler. Det finnes et lovverk om hvor skarpe naglene kan være. Jeg har ennå ikke sjekket noe lovverk for det. Men skal høre med litt folk godt satt inn i lovverket angående dette og tenkte at jeg skulle personlig gå gjennom norsk grunnlov for og lete. Sunt forhold har jeg nok til alkohol ja. Har blitt lært godt opp Røyker eller snuser heller ikke. Så er ikke noe vits og spørre om det heller Men er det flere som kunne tenke seg og se litt etter lovverket om hvor skarpe nagler kan være? |
|
| | |
Forum Guru

| | Does anyone know if it would be some kind of booth that sells stuff like spikes an so on? Maybe for a cheap price? |
|
| | |

Supreme Being

Group: Forum Members Last Login: 05.10.2010 21:24:47 Posts: 380, Visits: 3 138 |
| |
| | |
Forum Guru

| | I've been buying spikes on bodymap before. So i know the prices there. They are normaly really expensive. Im not sure about the arcade |
|
| | |
Junior Member

Group: Forum Members Last Login: 07.10.2010 10:21:32 Posts: 13, Visits: 8 |
| | Bodymap is expensive, but usually provides very high quality. The alternative is street salesmen, and those spikes are really crappy. |
|
| | |

Forum Newbie

Group: Forum Members Last Login: 25.03.2010 17:41:47 Posts: 8, Visits: 20 |
| nattskygge (09.03.2010) Does anyone know if it would be some kind of booth that sells stuff like spikes an so on? Maybe for a cheap price?
Wolfs lair is back and is going to have a stand at inferno this year (as every year exept last year)
And he his selling lots of shite like spikes, bulletbelts and other type of merch. You will prop find this stand next to the stairs down to john dee |
|
| | |

Forum Newbie

Group: Forum Members Last Login: 25.03.2010 17:41:47 Posts: 8, Visits: 20 |
| Videre så har jeg ikke sett noen få lov til å ha på seg nagler å sånt på inferno tidligere.
Ble selv stoppet tilbake i 07 da jeg hadde vanelige lærarmbånd (ikke nagler på) hvor de ikke ønsket å slippe meg inn med de en gang... :S Men klarte å få han (vakt luringen) til å være enig i at jeg umulig kan skade noen med et armbånd av lær uten nagler... doooh?  |
|
|