| | | 
Forum Member

Group: Forum Members Last Login: 11.12.2006 12:11:58 Posts: 44, Visits: 52 |
| | | | | Supreme Being

Group: Forum Members Last Login: 22.08.2007 12:05:41 Posts: 76, Visits: 76 |
| Svartravn (11.11.2005)
Metzger (03.11.2005)
Svartravn (03.11.2005) Fritz Hametal....Ja precis Norge är ju inte... Metzger betyder slaktare på tyska. Och vi alla vet var em smurf är..... Har hört om Blood Red Throne, men inte musiken. Jag kjöpte just två skivor av svanska band, Marduk (Pleauge Angel) och Bloodbath (Nightmares made Flesh). Marduk är lite ensporigt, men dom spelar jävligt bra. Och den där Bloodbath-skivan, den rulade. Smurfhits ejer allt...  Kolla in Blood Red Throne! Kanske ej världens bästa band eller så men klart godkända. Jag rådiggar Marduk, håller dock med pm PA skivan... ganska cpe men klart bra änndo. Och jag menar detta är bandet som släppte "Panzar Division Marduk", världens andra bästa BM-platta(först är Emperors "Athems...". Jääÿ! Smürfs förëver!
------------------------------------- Fritz Haarman Der Smurf Metzger
------------------------------------ Beaten, Raped, Fuckin´ Left To Smurf |
| | | | 
Supreme Being

Group: Forum Members Last Login: 17.11.2008 02:04:10 Posts: 92, Visits: 173 |
| | Ett svensk band jeg har lagt merke til er Sanctification. Ukjent men faen saa dyktige. Faa dem paa Inferno! Ett av medlemene er session for Dark Funeral og flere av de spiller i God Among Insects med flere prominente svenske artister. http://www.sanctification.se |
| | | | Supreme Being

| Izhag (28.11.2005)
Ett svensk band jeg har lagt merke til er Sanctification. Ukjent men faen saa dyktige. Faa dem paa Inferno! Ett av medlemene er session for Dark Funeral og flere av de spiller i God Among Insects med flere prominente svenske artister. http://www.sanctification.se Jag vet vilka de är. Jag har både deras demo och fullängdare! Så jävla bra! Borde gärna komma till Inferno!
| | | | 
Forum Member

| Any body heard of the bands Elite and Allfader??? Quite cool bands. They come from my hometown, and they play quite cool BM... |
| | | | Supreme Being

| Svartravn (05.12.2005)
Any body heard of the bands Elite and Allfader??? Quite cool bands. They come from my hometown, and they play quite cool BM...  Cant say I have. Are there any intresting? And dont be local patriot now(like I always am )
| | | | 
Forum Member

| | Fritz, Elite är ett jävligt bra band, dom spelar ett typ viking-metal, dom är lite primitiva, men inte så som äldre Darkthrone f.eks. Allfader är ochså bra, men jag tycker häller om Elite. Men det kan ha nogot med at jag har hört lite av dom. Jag skal kolla om jag kan hitta nettsidan ers. (Förlåt om jag skriver dårligt svenska, men jag forsåker at bli bettre.. ) Svartravn.... |
| | | | Supreme Being

| | Svartravn Okej! Checka in om du hittar någon hemmsa, eller föresten de borde ju finnas på meyal-archives.com så det borde inte bli någe problem. Skall kolla så fort min egen dator blir lagad. Fan prata du norska tycket jag. Inte fan tänker jag försöka prata norska iaf
| | | | Supreme Being

| http://www.metal-archives.com
-------------------------------------Fritz Haarman Der Smurf Metzger
| | | | 
Forum Member

Group: Forum Members Last Login: 24.03.2008 00:09:41 Posts: 37, Visits: 57 |
| I tillegg til Blood Red Throne kan dere sjekke ut Myrkskog (to medlemer fra Zyklon), Zeenon (jenteband, men brutal death metal!), Slogstorm & Obliteration. Finnes death metal i norge også 
-------------------------------------------------------
We just cut up your girlfriend with a chainsaw. Does that sound "fine"? |
| |
|
|