Inferno Forum
Home      Members   Who's On
Welcome Guest ( Login | Register )

Home » Inferno Forum » Lineup » 2007 » centinex til inferno

33 posts, Page 4 of 4. «««1234

centinex til infernoExpand / Collapse
Author
Supreme Being

Supreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme Being

Group: Forum Members
Last Login: 22.08.2007 12:05:41
Ahh ok!

Jo Sverige är ett ganska specielt land att leva i. Mångkulturelt och hyffsat förenat.

Jag tycker Norge är också ett fashinerande land. Har varit i ert land ett par gånger och jag anser i sommaren är Norge det vackraste landet i Skandinavium. Jag älskar era fjordar och höga berg

Som hårdrocks land är nog Sverige(anser jag) världens bästa. Sverige är känd från all sin mångsidiga metal-kultur. Vi är kända frör vår Death Metal, Black Metal, Thrash Metal, Doom Metal, Prog Metal, Heavy Metal, Power Metal, Glam Metal, you name it!

Synd nog är Norge nästan endast känd för sin Black Metal, vilket ,anser jag, är tragiskt. Ta mig inte fel Norsk Black Metal är världsstor och ultra bra! Dock måste jag säga att de senaste åren har den norska scenen avtagit. Inga spännade skivor görs liksom längre.

Hårdrocks folket här i Sverige är väll blandat. Vi har också wannabes(som i alla nationer) och oseriösa människor. Men de brukar försvinna efter ett par år och upptäcker de gillar pop eller något annat hemskt

Men vi har väldigt många hårdrockare i detta land, i varenda stad eller by kan du ge dig fan på att det finns nån eller några hårdrockare.

Men när allt kommer omkring så tycker jag att Skandinavium har den bästa hårdrocks scenen i världen. Och det är stolthet

Ska du på några andra festivaler i år? Kanske i Sverige?

-------------------------------------

Fritz Haarman Der Smurf Metzger

------------------------------------

Beaten, Raped, Fuckin´ Left To Smurf

Post #1802
Posted 23.09.2006 22:03:08

Forum Member

Forum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum MemberForum Member

Last Login: 11.12.2006 12:11:58
Hallå, litt lenge siden jeg skulle ha svart....

Jeg skal på konsert, i ÅR, skal på noe så pent som "the Unholy Alliance" ellers er det døvt...

Post #2882
Posted 24.09.2006 07:40:29
Supreme Being

Supreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme BeingSupreme Being

Last Login: 19.10.2008 18:11:49
See you at Unholy Alliance mate. I shall attend the Norwegian stop too

Get Firefox!
Post #2883
« Prev Topic | Next Topic »

33 posts, Page 4 of 4. «««1234

Reading This TopicExpand / Collapse
Active Users: 1 (1 guest, 0 members, 0 anonymous members)
No members currently viewing this topic.

PermissionsExpand / Collapse

All times are GMT +1:00, Time now is 11:09